دیدار رئیس و مسئولان فدراسیون با وزیر ورزش



رهنمودهای جناب آقای دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان
در جلسة اعضای هیأت رئیسه که در دفتر ایشان با حضور جناب آقای مهندس سیدمصطفی میرسلیم روز چهارشنبه 27/7/90 برگزار شد.

پس از گزارش رئیس فدراسیون و نایب رئیسان و دبیر فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه ، جناب آقای دکتر عباسی ضمن تبریک هفتة تربیت بدنی ، فرمودند: بنده تشکر می‏کنم از جناب آقای مهندس میرسلیم و دوستان و همکارانشان که لطف کردند تا در خدمتشان باشم. آقای مهندس میرسلیم استاد همه هستند و از افراد شایستة نظام می باشند، از اینکه این فدراسیون را اداره می کنند و همکاران بسیار خوب را گرد هم آورده اند، در قالب یک فعالیت ورزشی و امدادی، که نسبت به آن دارای دانش و فضل مناسب می باشند، تشکر می کنم . در بحث مسائل آموزشی آقای اسفندیاری توضیح مناسبی دادند و مسائل آموزشی را ،که بسیار مهم است، بازگو کردند. باید زمینه های خوبی را مهیا کرد؛ شما برای تربیت منجی و آموزش آنها اقدام نموده اید که حتی در دانشگاه هم این کار را نمی کنند و الحمدلله این روش موفق بوده و این وظیفة اصلی فدراسیون است. به هر حال نکات مطرح شده متنوع است و در مسابقات قهرمانی کشور همة استانها دور هم جمع می شوند و در قالب مسابقات اطلاع رسانی می شوند. مسئلة همگانی کردن در امر ورزش مهم است و با توجه به این که شنا از سفارشهای دینی ماست، باید از کسانی که شنا می کنند نیز مراقبت کرد که مسئولیت آن با منجیان غریق است. جای بسیار تقدیر و تشکر دارد که فدراسیون حرکت قابل قبول و با ارزشی را انجام داده است؛ نجات جان انسانها با ارزش است مسائل قهرمانی هم مهم است و دو دیدگاه و درجه بندی مکمل حساب می شود. جوانان باهوش و قهرمان از شمال و جنوب باید حضور یابند؛ در این زمینه هرچه تلاش کنیم خوب است. این جوانان در مسابقات آسیائی درخشیدند و این قابل تقدیر است. خانم صاحب الزمانی اظهار داشتند که در بخش بانوان دختران جوان قهرمان شاهکار کرده اند، ما با رعایت شئونات اسلامی در مسابقات ساحلی به مقام اول دست یافته ایم و با اینکه در 13 رشتة آبی امکان شرکت نداشته ایم تعداد نشانها بسیار مناسب بوده است که در کل و با جمع امتیازات به مقام سوم دست یافته ایم.
جناب آقای عباسی افزودند: برای مسائل فرهنگی بانوان بحث ورزش مهم است ولی  سلامت جسم و روح برای بانوان مهمتر است که با رعایت اصول فرهنگی ورزشی انسان متعالی تربیت کنیم و به روح و جسم جوانان بیشتر فکر کنیم. همة استعدادهای ورزشی را جذب و با گرایش انتخاب دو راه مکمل هم پیش برویم؛ورزش و هنر را باید برای جوانان مهیا کنیم. با توجه به ترکیب بسیار خوب فدراسیون نجات غریق، کارکنان و اعضای هیأت رئیسه، لازم می دانم وسایل و ابزار کار این فدراسیون را در اختیار قرار دهیم. باید استخر داشته باشید و در مورد میزبانی همایش بین المللی نجات غریق هم پیشنهاد شما را قبول دارم: ایران کشوریست بزرگ وبا امکانات گسترده و من در خدمت شما خواهم بود.
پس از پخش سرود نجات غریق، جناب آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان، با همراهان ، عملکرد فدراسیون را به طور سمعی و بصری بررسی فرمودند و همگی را مورد تفقد قرار دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد